back?

sådärja.. då var första utkastet på uppsatsen klart och redo att printas! man inser i slutet hur mycket pill det egentligen kan bli om man inte följer upp sig själv under resans gång (vilket vi tack och lov har gjort men ändå fått pillat arslet av oss), men nu känner vi oss iaf nöjda. tror jag.
 
annars händer inte så mycket.. eller jo förresten, det är något mest hela tiden.
 
åkte ner till avesta och hälsade på kära vänner för någon vecka sedan och kom hem förra lördagen.. döförkyld och trött som få. men det var så skönt att komma iväg och träffa dom man inte träffat på alldeles för lång tid. jättenöjd! nästa gång vi ses är det troligtvis fler kids i huset vilket jag också ser fram emot :D
 
har hunnit jobba en del ..och varit med på grannens födelsedagsparty. var riktigt roligt måste jag säga men ajaj vad trött jag var igår. nu känner jag mig iaf någorlunda i förkylningen men ska hålla mig från kylan någon/några dagar till. hoppas det går vägen bara.
 
idag kom carro förbi med ett par formar chokladfondant, fantastiskt eftermiddagsfika! det toppade vi med en pizza på ängen. längesedan jag käkade där så det var trevligt. än trevligare var det att snacka lite skit :)
 
nu vankas en lugn kväll framför tvn med bästa boris, sedan blir det jobb och lite slappning i veckan innan jag pyser hemöver ett par dagar för att delta i matstafetten. nyfiken på vilka vi ska få hänga med men det kommer bli riktigt skoj!
 
hoppas allt är bra med er alla, ser att den här söndagen bjudit på lite extra tristess då min besöksstatistik skjutit i höjden.. sorry att jag var lite sen ;)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Grattis till utkastet!

Puzz puzz

2014-05-12 @ 09:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback