allt och inget..

nu har det gått tre veckor sedan mitt senaste inlägg och vad har hänt? typ ingenting.

vi var iaf iväg en sväng till storlien, spontantripp med ett par vänner. bytte plugglokal från umeå universitetsbibliotek till fjällstuga deluxe och det var fantastiskt!

annars så skriver vi uppsats, lever uppsats, dör uppsats. hatar uppsats och älskar det samtidigt. skickade ut vår enkät för någon vecka sedan och är väl inte helimpade över de svar vi fått in, känner att det vore trevligt om iaf 100 pers till kunde svara. går det att beställa?

kom en liten prins william för ett par veckor sedan också.. han ska jag hälsa på idag :D var så himla längesedan jag snusade på bebis så han kom alldeles lagom i tiden! ska väl göra mig iordning så att jag kommer iväg, hoppas ni har en fin dag i vårsolen!

ps. för att göra det lite spännande här på bloggen så har jag mest troligt något roligt att berätta efter tisdag. så håll utkik!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback