long time no see..

sådär ja.. då har det gått någon vecka sedan sist igen. jag är inte riktigt inne i flowet med att blogga numera, det var bättre förr som man brukar säga.
 
i fredags skrev jag min (förhoppningsvis) sista tenta och igår var första dagen på sista terminen här i umeå och på civilekonomprogrammet. det är med skräckblandad förtjusning jag slänger mig ut i uppsatsernas värld och letar efter uppsatsämne med min fina vän emma.
 
annars händer inte så mycket förutom att jag ska förflytta mig till ny adress senast den 1 februari. det är väl kanske "mycket" tycker ni men jag som vant mig vid tanken tycker inte det, inget som kommit över en natt såklart.
 
så med tanke på att jag spenderat all vaken tid med att packa flyttkartonger och plugga så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, kanske är bäst att spara texten till dom 60-80 sidor som ska vara inlämnade i mitten på maj. eller så fortsätter jag skriva några rader då och då, det är ju hur som trevligt att det fortfarande är ett par tappra själar som kikar förbi ibland :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback