last one..

idag drog skolan igång igen och jag trippade förväntansfullt in på min (vad jag vet) sista föreläsning på civilekonomprogrammet.. jag trippade ut en timma senare och våndades över att jag slösat tiden på den där föreläsaren jag inte klarade av förra gången. menmen jag gav ju honom en chans iaf.

nu har vi bara ett grupparbete att skriva, två seminarium med tillhörande presentationer och en tenta kvar på höstterminen.. sedan är det äntligen dags för uppsats!

när jag kom efter min tripp hem över jul så möts jag av en frustrerad boris.. lite smått sur och grinig över att jag varit borta (?) och samtidigt så full av något annat som får honom att både vilja mysa ihjäl en och tugga sönder ens armar på samma gång. han borde gå till en hjärnskrynklare helt enkelt.

annars är livet som vanligt nästan, man kliver upp på morgonen och går och lägger sig på kvällen. fantastiskt!

ikväll ska jag iaf lägga mig tidigt så att jag är pigg och fräsch imorgon när vi ska sitta med grupparbetet :) nu kallar kisse på uppmärksamhet så han lär väl få det då. ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Therése

OMG, det är helt sjukt vad tiden gått fort! Tyckte att du började plugga typ nyss? Tycker att jag började plugga typ nyss? Vad hände med tiden?!

Svar: jag veeeeet, vad hände egentligen? det har ju hänt sjukt mycket när man tänker efter men samtidigt går det så himla fort!
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback