färdigflyttat

igår vid fem var det färdigt, allt utom att packa upp allt då vilket jag pysslat med idag. känns verkligen som att det är färdigflyttat för min del men ser redan nästa borta i tunneln. tjoho!
 
blev vin och sushi med manshataren igår, så himla längesedan och det är ju alltid lika trevligt när vi ses. måste helt klart bli oftare, dock på deras mark hädanefter. pälsdjursallergiker och boris funkar inte riktigt ihop vilket gjorde gårdagen då jag var kattlös till ett alldeles ypperligt tillfälle att bjuda in en sån (känn dig utvald! ;)
 
vaknade med ett ryck vid sju och kunde inte somna om så det var bara att kliva upp vilket resulterade i att jag typ är färdig här hemma, tog en sisådär sju timmar att gå igenom allt.. diska, plocka, dammsuga, packa om, stuva in.. finns faktiskt skåp jag inte kommer att öppna förrän jag har psyke nog att gå igenom allt skräp som ligger där. men här är iaf resultatet, inte de bästa bilderna men ändå nåt :)
 
 
fortfarande kvar att göra som ni ser men jag är ändå nöjd med dagens jobb.. nu ska jag hoppa i säng så att jag är pigg och fräsch för uppsatsarbete imorgon :D nattinatt!
 

Kommentarer
Postat av: Therése

Hehe, jag känner mig utvald ;) Sjukt stor skillnad på bilderna och det jag såg i lördags! Fint det blev :) PS: Skicka över din bild via mejl så börjar jag kika på den lite smått efter helgen!

Svar: fixar :)
Tina

Postat av: carolin

Det där blir superbra!! :-D Bra jobbat tina!

2014-01-28 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback