män!

på torsdag kväll ramlade vår lilla kisse ner från fläkten och gjorde illa bakbenet så det blev en tripp till veterinären på fredag med domen att han har överrörliga knän.. anti-inflammatoriskt i 14 dagar och ett återbesök, plus att matte blev en tusenpeng fattigare. menmen vad gör man inte för den lille!
 
på eftermiddagen blev det spinning och efter det bar det av till ersboda för att inhandla lite förnödenheter inför helgen.. travade in på apoteket för att hämta ut boris recept och till vår fasa inser vi att det är sjuhundra mils kö (hade tydligen varit så exakt hela dagen) så jag skickade iväg andreas till coop med en inköpslista och bestämde att vi skulle träffas där inne när jag var klar. på lappen stod det balsam och lite annat smått och gott men just balsamet var überviktigt eftersom mitt hår numera lever på inpackning och blir bortskämt! happ.. gav även min älskade sambo en detaljerad instruktion på exakt vilket balsam jag vill ha innan han gav sig i av. när jag är färdig så har han kört hela butiken själv så det är bara att betala och gå ut, frågar om han tagit balsam.. jajjamän!
 
eftersom vi kom hem så himla sent blev det inte så att vi packade upp allt i påsarna utan lät dem stå kvar på bordet så när jag på lördag morgon är på jakt efter min balsamflaska finner jag till min fasa.......... en schampoflaska!!! andreas hävdar bestämt att han köpte en balsam och att det stod det på flaskan tills han läser det själv och tänker efter vad han egentligen gjorde..
 
head and shoulders flaskor liknar varandra rätt mycket och när han hittat balsamflaskan så ser han att det finns en modell större bredvid och tar den istället.. varpå han byter ut balsamet mot schampo. tjohoo! mitt hår fick sig en hårinpackning igen..
 
klockan springer iväg, måste göra mig klar för kursens sista föreläsning :) ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

han tänkte ju större flaska till typ samma pris. Du har ju fått han att tänka i dina banor, eller hur? Det är väl bra =)

Svar: jo jag är rädd för att jag påverkat honom alldeles för mycket och att han istället glömmer att tänka på att det faktiskt kan vara olika produkter ;)
Tina

2013-10-21 @ 09:38:06
Postat av: Therése

Hu, stackars kisse... Hoppas han kryar på sig snart <3 PS: Jag köper alltid mitt schampo och balsam själv, vågar inte annat :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback