jag fasar..

för att om en sisådär fem timmar stå och svamla engelska inför mina kära klasskamrater.. skönt dock att det är en ganska trevlig skara som ska sitta med spetsade öron och höra mig snubbla på ett så enkelt ord som 'university'.. men det kommer säkert gå bra och blir jag stum får väl nån annan sjunga upp helt enkelt.
 
annars är livet uppochner.. hinner inte med det jag vill hinna och trots att vi numera har diskmaskin så börjar ett diskberg hopa sig i vårt kök. and i hate it! pricken över i är väl att tentaplugget börjar idag, fyra dagar efter vi fått resultatet på den förra. tack och lov gick den vägen iaf och det borde väl den här kanske göra med..
 
nu ska jag ställa mig framför spegeln en sista gång innan jag beger mig mot universitetet.. det blir nog en låååång dag.
 
hoppas ni får vara ute och njuta av höstsolen!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Lycka till min lilla bäs =)
Äscha dej

2013-10-29 @ 09:13:02
Postat av: Therése

Antar att det är över nu? Hoppas att du tycker att det gick bra :) Kram!

Svar: Vi lyckades bli första gruppen att presentera och tacka gudarna för det, hade jag varit efter grupp två hade jag haft mindervärdeskomplex för resten av mitt liv!
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback