zalando

alltså reklam sätter ju sina spår i tanken helt klart. vi var på coop ikväll och jag la märke till en karl som gick omkring med en kundvagn fylld med kartonger från zalando.. undra om hans fru är lika tokig i skor som hon i reklamen är? ..och undra om jag borde besöka siten för att se vad det är som är så speciellt egentligen?

annars händer inte så mycket, eller egentligen jättemycket eftersom jag inte skriver en massa här.. hur som så har jag iaf tagit en del av min lediga tid till att färga skallen, äntligen är jag tillbaks till min "normala" hårfärg igen.. trivs som fisken i vattnet!

nu är det dags att hoppa i säng, imorgon står åtta timmars jobb på schemat :) natti natt!

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

Lendo, lendo, sparar du tusentals spänn på.. Lendo.se

Flyg, flyg, flyg, flygresor.se, dumdurum.. flygresor.se, dumdurum..

Krille o Janneee, Krille o Janneee, Krille o Janneeee..


Svar: f*n för reklam, helst dom som sätter sig på skallen.. har du hört den om vad man ska sortera som plast? bland annat så trycker dom in chipspåse vilket har fastnat i min skalle.. att chipspåsar ska sorteras som plast är ganska konstigt egentligen!
Tina

Postat av: Carolin Dahlberg

Nej, den har jag aldrig hört.. ska hålla öronen öppna! Jo, det är lite skumt.

2013-05-19 @ 18:34:52
URL: http://aventyriaberdeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback