tungt

det går tungt nu, plugget är till 150% (om inte mer) men det känns trots det hopplöst. nu är jag snart på väg mot en ny dag fylld av knaggliga uppgifter och omöjliga tentor utan lösningsförslag (trots det så älskar jag att pyssla med redovisning). men om två dagar och fem timmar har jag påsklov, i hela fem dagar! :D dom dagarna ska spenderas med nära och kära både här i umeå och hemma i sollefteå, jag hoppas jag hinner med liiite mer än vad jag lyckats med dom sista gångerna. mamma och pappa står iaf längst upp på listan. boris kvartar in hos mamma och åke vilket dom är överlyckliga över och vi ränner runt.
 
nu hände nåt i vardagsrummet.. lär nog kolla vad kisse gjorde för hyss.
 
ha en fin dag!
 

Kommentarer
Postat av: Mumlan

hm, kanske bäst vi plockar undan det vi är rädda om.

Svar: haha japp, han är riktigt fartfylld den lilla rackaren.. :D
Tina

2013-03-26 @ 07:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback