snart så..

om ungefär 5,5 timma är det påsklov.. ska bli så ofantligt skönt! men först ska jag skriva tenta :) det känns rätt skumt att gå till tentasalen och känna sig taggad för att götta ner sig i ett par nya uppgifter.
 
aja.. nog om skola. känns som att jag alltid pratar om det.
 
i eftermiddag åker vi med therese och bengtsson till deras stuga i nordingrå (tror att det var där iaf.. damen med koll ;) för att ha lite påskmys :) .. och imorgon åker vi vidare mot sollefteå med första stopp resele, där väntas en mindre påskmiddag och fredagsmys! sen är frågan bara hur länge jag/vi stannar hemma, hur man än gör så räcker ju inte tiden till. skulle vara skönt att bara vara här uppe utan att ha något planerat någon dag också. äh. nu blev jag så där tråkig igen.
 
igår bestämde jag mig för att utnyttja min födelsedagsmiddag som jag fått av andreas.. det blev ett besök på lottas och en tallrik med en god pepparstek och en gudomlig potatisgratäng, mums! bjuder på en liten bild på han som var så snäll att ta med mig ut ;)
 
 
i övrigt är det mest intressanta som hänt den här veckan att min föreläsare och mammas åke har bott i samma kåk i avesta.. världen är bra liten! annars har min tid mest bestått av plugg och vad jag kommit fram till där är nog obegripligt för många av mina läsare så jag lämnar det.
 
nu ska jag glutta lite i kursboken för sista gången, sedan bär det av mot ålidhem och öp. tjohoo!
 
ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha du fick till en blandning av Nordmaling och Långron, stugan ligger i Långron utanför Nordmaling :)

Lycka till på tentan!

2013-03-28 @ 11:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback