money money money!

.. must be funny, in a rich mans world! precis, i de rikas värld! inte i min. jag har en låååång önskelista på nya kläder som jag inte kommer ha råd att köpa. suck. i-landsproblem - helt klart!
 
menmen, jag har beställt en kavaj iaf och hoppas innerligt att jag ska kunna ha den för den är så underbart snygg! hm skickade ju sådär lagomt ut 25% rabatt vilket jag tackar och bockar för men problemet är väl att jag inte kommer ihåg vilken storlek jag provade den i när jag var i butiken. frida har ett vagt minne men det är inte heller helt hundra så nu håller jag tummarna på att det ska gå vägen. kavajen är nämligen slutsåld i större storlek än den jag beställt. iiih!
 
till nåt annat.. boris ligger i mitt knä och jag käkar kycklingsallad, man riktigt ser hur det vattnas i hans mun men han vet att om man behagar sin matte (hoppas jag!) får man alltid smaka nåt gott. det är precis det som kommer att hända när jag käkat klart, har sparat två stooora kycklingbitar till honom :D i övrigt så lyder han inte så bra.. springer fortfarande på borden för att testa gränserna osv.
 
nu är det 1,5 timma tills det bär av mot iksu.. ikväll vankas det spinning och gym. fantastiskt trevligt ska jag och frida ha det :) .. men först ska boris få bli glad!
 
 
ps. hade jag varit rik hade han fått sig en egen grillad kyckling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback