terminsstart!

då var det måndag igen och terminsstart.. det är lite skumt med universitetsstudier, man har liksom inget lov mellan terminerna utan en helg räcker gott och väl. haha! hur som så är jag så utvilad som jag kan bli och ser verkligen fram emot den här våren, den börjar med redovisning och slutar med beskattningsrätt.. ämnen heeelt i min smak :D
 
i lördags fyllde oliver fem år så vi var på kalas :) där bjöds det på tårta och en massa goda kakor som vi givetvis avstod från ;) istället åt vi en äppelkaka som enligt fitnessfightens program ska vara helt okej som mellanmål. efter fikat så slog legomästarna tina och oliver sina kloka huvuden ihop och började bygga ihop lite rymdfartyg och sånt, lego är superkul!
 
men.. jag måste säga att jag är imponerad av mig själv som kunnat låta bli godsaker i alla lägen! den svåraste stunden var nog igårkväll, jag skulle kunnat göra vad som helst för en liten mumsig chokladbit eller nåt men tack och lov så höll jag mig framför tv'n med lite vatten och sambon. minuset med att bo på berghem är ju att ica har öppet till elva, huuur lätt som helst att få tag i det man önskar en söndagkväll!
 
nu har vi tio träningspass kvar innan vi kastar in handduken för den här gången, tio ynka timmar. det kommer gå galant, vi har ju avverkat 20! vi tog en smygtitt på resultaten igår och det syns faktiskt.. hoppas bara att det syns mer när det är dags att skicka in bilderna och att måttbandet är på vår sida ;)
 
nä nu ska jag ta och packa väskan, om en timma börjar vi. tjooohooo! :D
 
hoppas ni har en underbar dag!
 

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Oj!!!
Det var ett helt annat krut i dagens snack mot för de senaste? Behövs det så lite uppehåll från studierna för att bli sååå taggad... Hoppas ni lyckas lika bra som vanligt.
Stolt Mumlis =)
Puzz

2013-01-21 @ 13:32:57
Postat av: Carolin Dahlberg

Ni är superduktiga! Heja, heja kämpa på :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback