8 dagar

megafrukosten intagen och tre timmar till föreläsning, jag är förvånad att jag överhuvudtaget ens är uppe vid den här tiden. men jag hade säkert en plan när jag ställde väckarklockan igår, synd bara att jag har förträngt den.
 
jag har börjat grubbla på hur vi ska fortsätta fitnessfighta efter fitnessfigthens slut, om bara åtta dagar! men först har jag en välförtjänt semester till hemavan men när jag kommer hem blir det till att köra gärnet igen. någon som har nåt bra tips? jag tänker mig typ 3-4 dagars träning i veckan och mer normala matvanor.. jag saknar korv (det onyttigaste man kan stoppa i sig)!
 
vi är ju tre i familjen och jag tycker väl att vi inte riktigt kommit överens om den här månadens kostvanor ännu, boris äter mer än någonsin och det enda han gör är att skrika över mat. JÄMT!! just nu sitter han och hetsäter både torr- och blötfoder samtidigt. förstår inte riktigt hur han tänkt sig att det han har i skålarna ska räcka hela dagen. not my problem!
 
åter till hemavan.. jag funderar på om det är värt att köpa sig ett par slalompjäxor? jag äger faktiskt inga utan har kört på syrrans i flera herrans år.. kanske är dags att stoppa ner fötterna i ett par egna. samtidigt skulle jag nog behöva mig en ny skaljacka (är lite för fluffig för min gamla) och minst två underställ, en rånarluva och nya vantar. det här kommer bli en dyr historia, är nog dags att göra sig en liten budget. pronto.
 
hoppas ni får en fin dag! :)

Kommentarer
Postat av: Carolin Dahlberg

Men lilla Boris. Ser framför mig hur han står framför matskålarna och bara proppar i sig ;)

Svar: Kan man få kattbidrag?
Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback