vardag

då var man tillbaks i umeå igen, tillbaks i vardagen.. varken boris eller andreas verkar det ha gått någon nöd på medan jag var borta men jaja, jag vet att dom saknar mig lite iaf ;)

dom första två dagarna i hemavan bestod av ren och skär smärta, jag hoppas att mina nya pjäxor hållet måttet i måånga år för jag tänker då inte göra om inkörningen av ett par till inom den närmsta framtiden. kvällarna bjöd dock på trevligheter i form av god mat och dryck, fina vänner och trevliga stunder :) tänka sig, vi hade bastu i vår stuga! tack för dubbelbokningen iksu och att det blev vi som fick bo hos stig strand ;)
 

på lördagen var det återigen dags för backen och efter både torsdag och fredagens ömmande ben och fötter så anade jag att det skulle bli en skitdag till.. men icke! jag, carro och sara fick oss ett par fina åk i backen, varm choklad i värmestugan och riktigt fint väder (vilket vi för övrigt haft alla dagar!). härligt var det iaf!
 

igår städades stugan ur, tog ett par åk i den större av barnbackarna, packade väskorna och hoppade på bussen hem mot umeå. väl på bussen togs min p3 dokumentär-oskuld.. im in love! jag måste börja vidga mina vyer i apparnas värld, det lär ju finnas en hel del andra guldkorn som jag inte upptäckt.
 

nu måste jag packa ihop så jag hinner till skolan, hoppas ni har en fin måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback