snööö

det snöade heeela dagen igår (kändes det som iaf) och vad är det jag ser när jag sätter mig upp i sängen? jo, snö! jag vill ha vår, soliga och varma dagar med dropp från taken! men jag lär ju få vänta innan det slår in :(

idag hade jag tänkt mig en heldag på universitetet så jag ställde klockan på halv sju och tog mig upp nu. bra jobbat tina! 1,5 timma längre i sängen än väntat. så nu kastar jag i mig frukosten i väntan på att kaffet ska svalna så att jag kan springa iväg och sätta mig och plugga häcken av mig. jag har börjat få liiiite liiiite panik nämligen. det är snart tenta, om 2,5 vecka, och dagarna har ju en tendens av att springa iväg.. fort!

ska dra på mig kläderna och göra matlåda istället.. ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Här snöar det oxå, om det nu är nån tröst.
Ha en fin dag

Puzz

2013-02-06 @ 08:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback