premiärtur!

andreas systerson, svåger, jag och andreas bestämde oss för att ta en liten skidutflykt igår vilket för mig innebar att stå på ett par längdskidor för första gången på typ tre år. vi packade bilen och for iväg. problem ett var väl att vi inte riktigt kunde klä oss för att åka skidor eftersom det vankades grillning därefter. svettades på ett kick med andra ord och fick knyta jackan runt midjan för att inte svettas ihjäl. problem två är väl då att jag är helt jävla värdelös på att åka skidor och det är ju inte så att jag ständigt övar mig för att bli bättre heller. vi hade väl åkt kanske 200 meter och skulle åka över en mindre väg, kanske en gångväg. för att komma över var man tvungen att åka ner för en snödriva och direkt därefter skulle man upp på nästa, ner tog jag mig men sen gjorde jag ett spikrakt framfall! JAG KAN INTE HÅLL BALANSEN PÅ TVÅ SMALA PLANKOR! där låg jag, andreas skrattade gott eftersom det var han som tyckte att jag borde klara av det och att jag måste våga försöka. hahaha! kul. menmen vi åkte vidare iaf (utan fler riskabla snödrivor).
 
 
nu ska jag ta mig en promenad :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Hahaha, ja det låter mera tryggt för din del!!

puzz puzz

2013-02-26 @ 08:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback