trebent..

helgen sprang förbi precis som vanligt. hann med en riktigt trevlig inflyttningsfest hos carro och johan och resten av tiden har jag ingen aning om var den tog vägen.
 
igår kväll kom boris haltande till köket, jag misstänkte att det är biverkningar från att han sprang över spisen för någon vecka sedan och förhoppningsvis är det så att en blåsa spruckit. stackars liten! hoppas att han lärt sig nåt den här gången.. nu ligger han mitt på bordet och jag har inte mage att köra ner honom. fan. fjåsmatte.
 
annars är allt som vanligt, det vankas en heldag i plugget och sedan är det såklart en massa annat som måste fixas. ser mer och mer fram emot mars och när snön börjar droppa från taken. tänk vårkänslorna, underbart!
 
nä jag tror inte att jag har tid att sitta här längre, måste läsa igenom vad dagens föreläsning har att erbjuda, plocka ur diskmaskinen och hitta några rena kläder.

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Mmmm, man smälter som en smörklick för de små =)))

Ha en fin dag

Puzz

2013-02-11 @ 08:18:30
Postat av: Therése

Längtar också till våren! Det kommer att bli en väldigt bra tid känner jag... Mindre stress med jobbet, mindre plugg (om jag lyckas med att jobba bort det mesta nu under februari) och ljusare och varmare dagar :) Go våren!

Svar: Låter toppen! Mer tid för en vinkväll, bio och fritid..? Välkommen våren!
Tina

2013-02-11 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback