kaninland

i fredags packade jag väskan och mötte upp andreas och några vänner i göteborg för en långweekend :) väl nere i götet bjöds det på färska räkor, aioli och gott bröd till middag.. mums! avslutade kvällen med lite vin och hängiga ögon i vännernas vänners soffa, trött som bara den!
 
lördag och söndag bjöd på god mat och shopping, härligt att bara ströva omkring och kika på "förnödenheter".. men på måndag hände det iaf, jag hade min lisebergs-premiär. och gissa vad de fick mig att göra?? *trumvirvel*
 
åka balder och lisebergsbanan!
 
jag är livrädd för höjder och åker helst snurrande grejer på marknivå, inte störtdykning med krumelur eller en tur upp&ned. but i did it! jag åkte min livs andra bergochdal-bana, och jag är stolt.. riktigt stolt! benen skakade när vagnen stannade men jag ska nog bemästra en liknande igen någon gång. kanske på grönan nästa gång?
 
på måndag kväll åkte mitt sällskap hem och jag tog spårvagnen ut till hissingen för att hälsa på min älskade vän natalie.. (det var inte igår!) där hade vi ett litet minipartaj och tog sedan en bit mat och spelade biljard i området :) på natten när det var dags att sova så fick jag en upplevelse, grannen spelade N'sync på högsta volym (det var väl sånt man lyssnade på när man var 9-12?).. jag somnade till tonerna av Byebyebye och ska väl erkänna att jag vaknade upp till desamma. fantastiskt!
 
nu är klockan rätt mycket så jag ska nog sätta mig på cykeln och rulla till jobbet.. ikväll får vi finbesök från långsele, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback