...

den här veckan har jag kört posten på jobbet, det är fantastiskt avkopplande att glida runt i fabriken och plocka post men det är nog inget jag skulle kunna göra under en längre tid. gratis motion dock :) utöver att jag får köra sparkcykel och lite bil så har jag också fått möjligheten att bära med mig en sjujävla förkylning. eller den är inte så jobbig men seg, riktigt seg.. snoret det bara rinner och rinner och man tycker ju att man ska känna sig bättre från dag till dag men icke. jag känner mig snarare värre för varje dag som går, shit happens.

igår var det caverion-day (yit har bytt namn till caverion och det ska såklart firas) och företaget bjöd på plockmat till lunch, riktigt gott! idag är det däremot after work på flotten och sedan grillbuffé på ön, det blir skoj :)

nu ska jag ta och packa väskan, snyta ut morgonens dos av slemhinnornas arbete och vänta på att få åka till jobbet :)

annars rullar allt på som vanligt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback