osammanhängande morgoninlägg..

god morgon! nu står jag och väntar på bussen, man är ju som vanligt ute i god tid (allt för att inte missa den!). om ni uppmärksammar tiden för inlägget förstår ni nog att det vankas jobb. det blev en lugn helg som avslutades med en supergod söndagsmiddag: baconlindad kycklingfilé och svamprisotto (av gårdagens skörd) :) mums! 
 
 
annars har det inte hänt så mycket, vi (!) var på iksu igår och styrketränade. funderar starkt på att använda min pt-timme snart så jag vet vad/hus man ska göra. 
 
i lördags snurrade vi runt på mariedal/ersboda och tittade in i alla butiker som hade öppet (till andreas förtret), riktigt roligt! 
 
nä nu ska jag kliva på bussen, ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback