måndag igen

förra veckans gröt var ingen höjdare och efter att ha snoozat lite väl länge idag så inåg jag rätt snabbt att jag inte skulle hinna pina i mig en tallrik.. istället har jag gett mig på den gamla filmjölken, den smakar inte dåligt men lite lömskt.
 
nu har min soffa anlänt till umeå och vi har lyckats sälja andreas soffa och fåtölj, får göra en home delivery med fåtöljen och sedan så hämtar en annan soffan.. 1500 riksdaler att lägga på en ny soffa :) men min får duga fram tills dess!
 
i lördags var det 30-årskalas med släkten så vi har lagat mat typ halva förra veckan och jag tror att vi lyckades göra 23 munnar mätta och belåtna. underbart! har haft lite smått panik över att maten inte ska räcka till och allt sånt men det finns fortfarande kyckling kvar och då har sex ätit lunch och två ätit middag efter kalaset! men bättre för mycket än för lite.
 
äh jag har lite idétorka på skriva faktiskt och börjar bli lite smått stressad över att jag borde vara på skolan inom 25 minuter så.. eeh.. jag ska nog göra mig klar!
 
hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback