kärt återseende!

igår kom min underbara sambo hem igen, jag har nästan längtat ihjäl mig! känns som att jag måste försöka ta tillvara på varje minut nu innan jag åker hem mot pappsen i sommar.. kommer bli tungt med åtta veckor när fyra dagar kändes som en evighet. dock så finns det ju lite mer folk att hälsa på hemmavid och säkert mycket att göra hemma hos pappsen med. vankas dessutom ny katt i sommar så det blir väl mysigt, men ingen kommer att kunna ersätta vår gamla.

men håll i er!

jag ska snart till universitetet.. för att bli undervisad!! YAAAAY! :D ska bli skönt att dra igång med allt igen, har varit sjukt slappt dom två senaste veckorna!

men nu först ska jag ta det lugnt och försöka vakna till liv, längesedan man var tvungen att kliva upp så här tidigt känns det som.. hade tänkt mig en morgonpromenad men icke, får bli i eftermiddag istället.

hoppas ni får en fin dag. själv kan jag inte bärga mig tills ikväll, då blir det myyyys igen! <3

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Fick han nån fisk då?

2012-05-02 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback