back!

ja då var man tillbaks i hemmets "lugna" vrå och energin flödar, jag älskar verkligen sollefteå, graninge, resele, kramfors och allt vad det innebär.. underbart att vara hemma! men men, kärleken finns ju här så så länge den varar och han vägrar flytta på sig så får jag väl stanna jag med då (har ju trots allt tagit steget hemifrån).

men det har varit en riktigt härlig helg (nästan en veckas helg!) med många fina människor, nya minnen, gamla minnen och en hel del "bara vara", det är liksom lite så det funkar där hemma, i alla fall enligt mig.

i torsdags vinkade jag av andreas och började med en ljuvlig morgonpromenad med dofter som jag inte känt på en evighet.. umeå luktar damm, asfalt och avgaser.. graninge luktar skog, gräs, frisk luft och liv! senare hämtade therese mig och jag spenderade resten av min dag hos henne, sötaste milo var också hemma :)



vid sex åkte jag och pappas sambo till min "bror" och tittade på lilla Lennox, underbart söt och lik sin far! var svårt att slita sig därifrån men magen kurrade och ville ha mat (och givetvis vann den - som vanligt). stannade hos pappa till fredagen då jag tog en blixtvisit hos moffan, middag hos syster och därefter filmkväll hos lena. full rulle med andra ord :)

på lördagen tog jag och lena en tripp på stan, besökte hennes pappa/min dagpappa på sjukhuset och käkade lunch med hennes mamma innan jag fick lift till långsele. sa hej till elin med familj, slängde på mig kvällens outfit och fick lift till anders. där väntade en liten förfest inför helgens stora händelse; klassåterträffen från nian!

grabbarna hos anders



några av dom få bilder jag lyckades ta under kvällen



sen blev det lite för galejigt så bilderna glömdes bort :)

söndagen ska vi inte ens prata (skriva) om.. men det var gräsligt iaf! men jag tog mig utanför dörren för att titta på underbara hundvalpar iaf!



men tack elin för att du tog hand om mig!

hann med en liten visit i en väns föräldrars nyrenoverade hus med.. jättejättefint! blir lite avis. sedan kom iaf mamma och åke och hämtade mig, fick good middag och somnade sedan på soffan.. men det var mysigt iaf!

igår åkte jag till kramfors för att hälsa på magda, björn och alla barnen.. tråkigt dock var att julia inte var hemma men fick mysa lite med mina snoriga gudbarn iaf <3 dom har blivit så himla stora! tur att jag får träffad om lite mer i sommar så att elliot slutar tro att jag är stina (en av alla vovvar) hahaha!

elliot och jag look-alike



yeeaaah!



harry provar min handväska inför shoppingen



grabbarna look-alike



men ni kan väl stå liite närmare varandra?



på kvällen spelade vi lite spel, vissa av dom heeelt i min smak :D



imorsse vinkade jag av björn, sedan grabbarna och sen skjutsade magda mig till bussen.. blev ett himla strul med min biljett men jag är glad att det inte kom en biljettkontrollant idag, hade nog inte klarat mig långt då.. men pju! nu är jag äntligen hemma :)

sista bilden innan jag åkte från kramfors blev den här nedanför, någon som känner igen tavlan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback