helg?

jag tror banne mig att jag tagit helg, är ledig idag och på fredag (även måndag men då blir det jobb) och jag sitter och slappar.. har inte tagit min morgonpromenad och har inte gjort något annat vettigt överhuvudtaget. det är nog dags att göra nåt.

en sväng till biblioteket och en liten promenad skulle nog sitta fint, kanske baka lite.. läsa lite, titta lite på någon bra serie.. mååånga möjligheter!

ikväll ska vi baka bullar inför kommande kalas, ska också göra någon trippel-chocolate-mega-kaka som andreas promt vill ha.. hoppas den blir god bara! om man bortser från sötsuget på kvällarna så går det faktiskt riktigt bra att vara "nyttig", hinner liksom inte tänka på karameller på dagarna i vanliga fall..

nä up up and away, det här går inte längre.. ha en fin dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback