full rulle..

sov ända till halv elva idag, det var jag värd efter gårdagen ;) för jag hann med en himla massa..!

dammsugade, skurade, tvättade, kalkade ur kaffebryggaren, städade kökslådorna, slängde en massa återvinning, handlade mat, nya träningsskor och en hylla till köket, hämtade carro, lagade middag till henne och mig och såg en hel del på tv.. pju! orkade därför inte se jvm, som för en gångs skull var i vettig tid, och missade att sverige tog sig till final. suck.

men idag har jag gjort desto mindre, tog det lugnt till strax efter tolv och gick till iksu i snöstormen.. invigde mina nya pjucks och insåg att dom nog inte är dom optimala för att ha på en crosstrainer men det är ju trots allt ett par walkingskor så kanske får köra på löpbandet nästa gång om inte vädret ger med sig. annars har jag bara diskat och spelat betapet. ska nog fortsätta med betapet nu med ett tag innan hjärtat kommer hem från jämtland.

men bjuder iaf på en bild på hyllan vi köpt för lite av julklappspengarna :) tack mor och åke!



där ser ni också den fina tavlan vi fick av felicia i julklapp :) sötan!

nu ska jag slappa.. hare!

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Nice, både hyllan och tavlan =)

Puzz

2012-01-04 @ 15:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback