gräsänka..

skjutsade min underbara sambo till flyget imorsse så nu sitter jag här hemma ensam :( .. har varit en rätt produktiv dag i övrigt måste jag säga!

började dagen på iksu, åkte sedan (med biiiil!!! :) till universitetet och var på föreläsning till klockan 12, efter det hämtade jag dom första banankartongerna så att vi kan börja packa inför flytten lite smått :) och sedan satte jag och sara oss på universum för att plugga lite inför fredagens dugga. hon dumpade mig vid halv fyra och själv åkte jag hem strax efter fem.. så jävla förvirrad!
nu har jag svirat ihop en kycklinglasange, diskat och plockat ihop lite.. i väntan på käk lär jag ju gräva ner näsan i mikroekonomiboken igen, det är då inte direkt uppenbart att vissa formler helt plötsligt byter uträkningssätt, därav förvirringen tidigare och anledningen till att jag gav upp.

äh.. dags att sluta gnälla, bara två och en halv dag kvar till fredag.. då smäller det! håll tummar och tår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback