arbetsdag två.

sjukt trött men samtidigt riktigt peppad för att åka iväg och jobba så det är väl bara att dricka lite extra kaffe så här på morgonen antar jag.. idag är nämligen min andra arbetsdag och idag ska jag nog få börja på riktigt, kommer att bli skoj :)

på sidan av plugg, jobb och packning av kartonger så känns det som att vi nätt och jämt hinner sova.. var iväg till svärfar (och svärmor som inte är hemma) igår för att byta däck så rullade väl in här hemma strax efter nio, knäckt. längesen jag låg i sängen innan tio men igår hände det plötsligt! förhoppningsvis blev det runt 7 timmars sömn inatt, det behövs..

annars så kan jag meddela att vi idag ska hämta lägenhetsnycklarna så nu är det på riktigt.. äntligen! på lördag går riktiga flytten men vi tjuvstartar redan ikväll ;)

nu ska jag fortsätta lyssna på andreas snoozningar och dricka upp kaffet.. ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Tjohooo!!! Va kul =) Måste kännas helt sjukt underbart att få tillgång till det som ni väntat på så länge, eller hur?

Lycka till me flytten.



Kram till er från oss

2011-10-20 @ 17:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback