trööööött!

sjukt trött idag.. ögonen hänger och när jag tittar mig i spegeln blir jag rädd! menmen, snart är det helg.. och bäst av allt är att mosters hjärtegull, älskade mor och älskade åke kommer på besök så förhoppningsvis är ögonen öppna där efter lunch! :)

gårdagens föreläsning var ju bra, bara det att man är så himla ovan engelska och inte kan föra anteckningar på skiten.. blev rätt luddiga anteckningar och sista timmen orkade jag faktiskt inte koncentrera mig på annat än på kvinnans uttryck och rörelser. givande? nja. men dom två första timmarna var väl det iaf..

idag väntar en ny modell på oss i föreläsningssalen, denna på svenska (halleluja), så jag ska väl ta och läsa lite nu då.. som vanligt.

harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback