kidnappad!

igår (fredag) blev jag kidnappad, tre av mina vänner dundrade in medans jag tog en liten powernap inför kvällens tacobuffé.. dom band för mina ögon, satte på mig kaninöron och drog ut mig i en bil.. hahaha! jag som alltid måste ha kontrollen fick lite smått panik och höll på att slita av mig naglarna ett tag men det gick över till slut :)

runt runt runt i en rondell for vi, svängde av på någon random väg kändes de som och helt plötsligt var vi "framme".. framme vid vadå?! klev ur bilen och blev ledd till en dörr, ner för en trapp och där, där luktade det minsann mat.. men inte tacos!

efter att ha fått bytt om (inför ankan och brudarna) så fick jag tillslut ta av mig "ögonbindeln", eller sjalen.. hade noll koll på vart vi befann oss.. efter en stund började en kille surra om en massa rum och jag fick veta att vi var på "fort aros" (för visst heter de så?).. lag killertinis satte igång och plocka poäng och kom ut två timmar senare, som överlägsna segrare ;)  (när jag tänker efter så finns det en liten risk att dom "lät" de bli så)..

fick följa med sofia och frida hem till sofia där jenny väntade, tog en dusch och därefter fick jag snällt sitta på en stol medans jenny gjorde mig fin :) andreas hämtade oss efter någon timma och körde oss till nästa ställe, hem till sara.. där fick jag inte ens komma in (!!). men efter en stund mjuknade vännerna och släppte iaf in mig i vardagsrummet, det oooosade god mat och vid åtta eller nåt sånt så stod det fläskfilé, klyftpotatis och hemmagjord beasås på köksbordet.. MUMS!

efter middagen satte dom mig i soffan och sprang runt som nå yra höns och vips så stod alla och sjöng "ja må du leva" i kör.. sååå fint :) och fram kommer ett paket, ett oinslaget men ack så vackert paket, en "killertinis-bok"!



mina fina vänner har skrivit och klistrat den med klämpaglöd, ren sanning och kärlek och den är helt perfekt!

efteråt bjöds det på chips och dip, kladdkaka och en tripp till origo.. där carro, sofia och frida lekte utbytesstudenter btw (HAHAHA!!)

en perfekt avslutning på tentapluggsdagen och på "arbetsveckan", och framför allt ett jättefint 25-årsfirande!! TACK!

Kommentarer
Postat av: Therése

Låter som ett fantastiskt firande :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback