alla dessa drömmar..

jag drömmer förbaskat mycke numera, vet inte vad det beror på men under min promenad poppade två av dom upp i skallen på mig.. inatt var det så här:

igår bad jag andreas köpa melon, dum som jag var så skrev jag inte vattenmelon utan han kom hem med två honungsmeloner vilket inte gjorde mig allt för lycklig. dom är goda men inte lika goda och absolut inte det jag var sugen på.. och han borde veta att jag syftade på vattenmelon efter våran resa ;) menmen shit happens.. detta i sin tur blev till en dröm inatt, jag letade något i vårt kylskåp (som av någon anledning hade fått en sval) och hittade där minsann en melon, låångt låångt inne.. han hade gömt den, gullegrisen! :D hahaha.. såå sugen är jag på vattenmelon med andra ord ;)

en annan dröm var att jag skulle tatuera mig, jag har en tatuering jag verkligen vill göra men som inte blivit av utan den ligger och skvalpar i en låda här någonstans.. men hur som så skulle jag göra den men samtidigt ville jag tatuera en annan också, någon slags mask.. rätt söt men va fan, en mask?! lite som sir väs (eller hur han nu stavar sitt namn) i robin hood. men när jag visade bilderna för tatueraren (vi var utomlands) så tyckte han (beach-killen) att jag skulle tatuera en krona istället (se bild här nedan).. så jag tror att det slutade med att vi skulle ha kronan på ormen.. SHIT! jag hade hur som helst skitsvårt att bestämma mig var jag skulle placera den och sen vaknade jag, tur det var en dröm!



en krona i stilen ovan typ.. vackert :)

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Hmmm!!! Du kanske håller på att slingra dig undan (ormen) nåt, men vissa andra vill att du ska ha det permanent, därav tatueringen. Kronan kanske är en belöning hahaha...



Puzz/Mumlis

2011-06-28 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback