mycke nu!

det händer inte så mycket i mitt liv nuförtiden men helt plötsligt small det bara till av göra.. åker som sagt till sundsvall imorgon så har bara idag på mig. skulle kopiera upp några papper igår men i helvete, skrivaren meddelade att det var slut på svart bläck (?!) trots att den bläckade ner mig när jag tog ur bläckpatronen.. blev helt enkelt vansinnig över det och började leta efter stadsbibliotekets öppettider, efter många om och men så hittade jag (och sara) det och till min förvåning så öppnar dom inte förrän klockan 11 (11!!!). det sket sig helt enkelt, nu har jag klivit upp extra tidigt.. tagit min morgonlöpargåtur och samtidigt upptäckt att det är dags för ett nytt träningslinne, har verkligen svettats sönder det jag har :P

frukosten äten och nu återstår bara resten.. upp till universitetsbiblioteket (som öppnade för 14 minuter sen) för att kopiera papper, sen hem och byta om och iväg på möte klockan 11.. underbart, jag som just hunnit svalka av mig sedan löpturen. hinner nog svettas ett par gånger till idag känns det som, snacka om kanonväder!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback