en dag på skolan..

det här va sista dagen på skolan innan lovet börjar.. iaf för min del, finns inte en chans att jag åker till kramfors för en meningslös lektion i en datasal imorgon. tack och lov så verkade de okej för lärarna också så jag är numera LEDIG!!! :D

marlene sa något riktigt klokt idag: hellre sårad av en sanning än lycklig av en lögn

det är så sant så sant.. så ja, det blev dagens status på facebook också =/ känner mig rätt kluven över allt just nu så jag har planer på att rymma härifrån.. vi får se hur det blir.

efter skolan idag så bestämde jag och arek oss för att åka till sylos och käka lite innan vi for hem, drog en sväng på stan i kramfors och därefter åkte vi för att ta oss en rulle.. mia och gina hängde med också =) måste säga att jag är grymt impad av killar från andra länder, snacka om gentlemän - här betalar man då inget själv (och det utan att vi dejtar..)! det ni svenska grabbar ;)

om ett par timmar så är det kalas hos "brorsan" så jag ska väl försöka hitta nå kuvert till lotterna jag köpte till honom igår innan jag springer över..

äh packa lite inför lördag och försöka lägga filmen jag och fisan hyrde igår kväll på något bra ställe så att jag kommer ihåg den.. :)

tjing!


Kommentarer
Postat av: Shirin

Förväntade mig aldrig att Ingemar skulle bjuda mig på nåt när vi "dejtade" och det var väl bra att jag inte gjorde det, för då hade jag bara blivit besviken.

Men så har han säkert bara varit mot mig.



Usch vad jag är bitter!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback