jobb..

sitter och funderar på när jag egentligen ska jobba, det blir fyra veckor sedan sist nu till helgen så de borde ju vara den här dagen.. undra vem som är på jobbet idag egentligen? måste nog ta och ringa någon så att dom puttar in mig på schemat..

har insett att det bara är ett par dagar kvar innan skolan börjar igen, känner mig halvpepp inför det men va fan.. de blir nog bättre när man får träffa alla!

var i sundsvall med lena och lenas mamma (min dagmamma) ingrid igår.. blev inte mycket till shopping men jag brände iväg mitt presentkort på lagerhaus iaf plus att jag köpte "honor" till pappa (HAHAHA!)..

köpte fyra nya muggar, champangete och en kökshandduk med cupcakes på :D



nu ska jag och lena gå på stan :D

Kommentarer
Postat av: De du

Hejja tina du är bäst du är den som luktar mest... Nej godast men de rimmar inte

2010-01-07 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback