back to school..

tillbaks till skolbänken då.. efter att ha jobbat i två dagar så känner jag mig rätt mör i skallen men det ska nog gå =) har just loggat in mig på skolans distansföreläsning och jag försöker nu förbereda mig mentalt på att lyssna i tre timmar.. PJU!

har ätit den gamla vanliga frukosten, havregrynsgröt och en stooor mugg kaffe..

funderar lite på sundsvall nästa måndag.. känner att jag måste få shoppa lite medans jag kan, får ju retroaktiva höjningen från jobbet nu vilket blir ett par tusenlappar extra i kassan. dags att köpa lite julklappar med andra ord =)

två stycken är redan inköpta! måste börja i tid för att ha råd känner jag.

nä nu måste jag hämta skolböckerna och anteckningsblocket så att jag är redo när läraren sätter igång..

hejhej!

Kommentarer
Postat av: m

Va duttig du är, puzz

2009-09-21 @ 11:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback