fredag?

känns som att det är lördag och att onsdagen närmar sig med stormsteg.. är nervös inför det kommande provet och jag håller tummarna på att allt ska gå bra! jag måste banne mig sätta mig ner och plugga några timmar per dag nu framöver, synd bara att jag inte är ensam.. brukar gå bättre då =/

idag har vi gjort kramfors - dollarstore, terracotta, hemköp, systembolaget och apoteket.. snacka om att det går fort! efter det så kom vi hem och jag började måla J's byrå, är riktigt roligt att få göra något pillrigt ibland ;D menmen imorgon blir det till att fortsätta..

gjorde en lasange (en lyckad sådan) till middag och nu sitter jag och väntar på sällskap.. J har lärt mig hur man gör diagram i excel vilket jag är överlycklig över.. en uppgift mindre i skolan att göra nu då, hade en inlämningsuppgift där vi skulle rita ett diagram. kändes roligare att göra det på datorn så jag har terroriserat honom lite med det men nu jävlar sitter de :D

ikväll blir det kanske ett glas vin och tv.. doobidoo börjar väl klockan 8 så jag ser fram emot det iaf..

nä nog med skitsnack, hoppas eran dag har varit bra och att ni får en fortsatt trevlig kväll :D

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Jag håller på med en Excel-uppgift i IT-kursen just nu. Om du vill kan jag skicka övningshäftet till dig? Det är jättebra beskrivet med olika moment som du kan testa :)

2009-10-30 @ 19:13:01
Postat av: Tessan

söt du va som läste om det :)

Som tur är har hon bara vid pannan och lite mitt på huvudet så man kan nog säga att hon har lindrig skorv. Tar bort lite varje morgon så snart kommer hon vara fri skorven :)

Stefan tycker hon luktar usch. tihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback