tungt.

det är inte bara tungt att jobba utan också tungt att ta sig ur sängen i tid.. jag var faktiskt klarvaken strax efter fem men va fan då kan man ju inte kliva upp..

snoozade mig fram till uppstigningsdax iaf och nu sitter jag här, fullt påklädd men ögonen lämnade jag i sängen.. känns inte som att jag ser något =/

var en ganska bra dag igår.. för att prata jobb så gjorde jag väl det jag skulle och sedan så surrade jag lite med mina kollegor och lite i telefon (inte med kunder).. gick hem i regnet och höll på att frysa ihjäl, upp i lägenheten och slog på tv'n för att fastna i ett program om världens enda "sjöjungfru".. sanslöst intressant att titta på! ner i tvättstugan när programmet var slut och efter första maskinen var inlagd så blev det sushi.

såg körslaget senare på kvällen och givetvis hade jag velat att "norrland" (för mig är det inte norrland) skulle ha vunnit men olas kör var helt klart bäst!

nu ska jag rulla in på youtube och titta på något intressant där medans jag käkar frukost =)

ha en ra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback