svinis..

åkte till kramfors igår.. kändes riktigt bra att få träffa j igen efter typ 1,5 vecka, tiden gick skitfort! =( vet inte riktigt om jag ska åka ikväll men vi får väl se, åhmans har kvällsöppet så jag funderar på att åka dit med mamma också men jag har inte bestämt mig än.

idag öppnar landstinget västernorrland för vaccinering av "allmänheten".. jag ska gå och ta den där jäkla sprutan, om inte för min utan för andras skull, för att slippa ha på mitt samvete att man kanske smittat momma, moffan, pappa.. vem som helst egentligen! bättre att jag som är "ung och frisk" gör det istället för att dom ska utsätta sig för sånt.

inte lika trött idag iaf.. men jag känner mig fortfarande slut i kroppen, min höft är helt åt helvete och när jag klev upp imorsse och för att inte tänka på igårkväll när jag skulle gå på toa så trodde jag att jag aldrig mer skulle kunna gå.. jag förstår inte vad som kan vara fel =/

jaja.. nä nu ska jag göra mig klar inför dagens praktik, jag arbetar mig uppåt och idag blir det ekonomienheten/förvaltningen på kommun (en trappa upp).. =)

hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback