uppföljning..

ögat mår lite bättre idag, har runnit som bara den ur det inatt så jag hade en rännil med fårgråt från ögonvrån imorsse.. jag är glad att jag ser iaf! blev verkligen livrädd när jag lyckades med gårdagens bravad.. eller livrädd va väl kanske att ta i men rädd iaf!

har sovit som en gud inatt.. synd bara att sjukgymnasten verkar ha masserat tillbaks så att jag fått ont i "rumpan" igen... rumpan enligt mig är ryggen enligt honom (jag har verkligen noll koll tydligen).

funderar på stadsfesten men har inte riktigt bestämt mig än, natalie sa att jag kunde få sova där men ja.. det är nog pengarna det sitter i =/ jag är en snål sak just nu.. det är inte ens juni än! herregud.. jag längtar tills på måndag då man kan säga att det är 25 dagar kvar till lön :P

fick löneök i år iaf, tack och lov att unionen inte gick med på lönesänkningar för dom som är 24, nu är jag ju bara 23 men jag får det ändå eftersom jag fyller 24 inom löneåret. min fasta lön kommer att öka från ynka 14100 till 16800.. jag kommer känna mig rik! blir ju retroaktivt från maj så att om dom betalar ut i juni så får jag för tre månader :D hihi.

nu ska jag ta å dricka upp mitt kaffe och sedan pallra mig iväg till jobbet.

ikväll blir det finmiddag på toledos med flickorna!

hejhej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback