personalfest & tjejkväll..

igår när jag va ute på den dagliga promenaden så ringde magda och bad mig komma ner på stan.. jag gick en lite kortare runda än vanligt och precis när jag öppnar dörren till trapphuset så öppnar sig himlen och bland dom största droppar jag någonsin sett faller ner till marken!

magda och bettan va på stan, i sollefteå va de tydligen tjejkväll (bara jag som missat de??).. man lever som i en bubbla när man jobbar hela dagarna.. jag sprang iaf dit och gick runt lite med dom, hittade ett par jättesöta skor men ja nu får det banne mig vara nog med skor (fast dom kostar bara 200 kronor!!)

efter det så skjutsade magda ner mig till risön där det serverades ett glas vin framför "hjälp, jag är med i en japansk tv-serie",  jag tror serien heter så??.. gick hem vid tio och insåg att jag inte hade hängt tvätten så de va bara att sätta fart..

det känns som att jag dumpat min nya kärlek (spelet), jag har inte ängnat många minuter åt den på flera dagar.. imorgon ska jag lägga mig halvtidigt och läsa lite iaf.

ikväll är det personalfest på bowlingen, där ska det serveras västerbottenpaj till förrätt och till varmrätt så iaf jag fläskfilé med husets potatis och någon sås där det va äpple i?? jag har noll koll med andra ord men gott ska de bli och förhoppningsvis så blir det trevligt och roligt också! själv slutar jag kl fem, det tar mig typ tio minuter hem.. halv sju så ska jag infinna mig på bowlingen för att förbereda, en annan sitter ju med på dom flesta möten på jobbet vid det här laget (ett tecken på att man jobbat där alldeles för länge)..

nu ska jag göra mig klar för dagens sysslor.
tjing!

ps. dagens kaffe smakar plast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback