deklarera mera!

jag måste ju säga att jag älskar att deklarera, när brevet dimper ner i brevinkastet så hoppar jag över det (om jag nu är hemma).. i vanliga fall så brukar posten ligga kvar ett par dagar om den inte innehålller någon avi för paket eller dylikt.

att se att man får tillbaks pengar är ju alltid trevligt, frågan är hur det kommer att se ut i år.. det är kanske därför jag längtar efter den.. eller kan det vara för att jag tycker att ekonomi är hur trevligt som helst?

men de här ser jag iaf fram emot... big time!


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag hatar att deklarera! Jag åker jämt på den förbannade restskatten.. Och iår får jag väl betala femdubbelt så mycket som tidigare år bara för att jag haft olika arbetstider (50% / 75% / 100%)? Usch och fy!

Postat av: Marie M

Oh fy fan!

2009-03-28 @ 10:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback