nämen?!

god morgon, god morgon hör fåglar sjunga glatt.. *lalalala*

har sovit så himla dåligt inatt, tror att det är för x antal timmars "översömn" i helgen.. vid halv tolv igår så klev jag upp och tog mig en sked honung då halsen höll på att göra mig tokig.. lugnade ner sig efter det iaf.. om jag får gissa själv så somnade jag väl vid halv ett. när klockan ringde och jag såg den klarblå himmeln strax efter sex så flög jag nästan ur sängen.. underbart att iaf känna sig utvilad, synd bara att det lär ändra sig rätt snabbt senare under dagen.

sju arbetsdagar kvar, när jag kommer hem idag så kan jag säga sex.. woohoo! sen är det semester!

funderar på att åka på hamnfesten till helgen.. kanske har skrivit det redan? jag är så jävla disträ att jag inte ens vet vad jag sysslar med själv.. surrade med natalie igår och ja det skulle vara roligt att hälsa på dom och springa på galejet och ta sig en tur på tivolit också. hmm.. vi får se. ska fundera någon dag till iaf.

nä nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe och lägga in lite bilder på datorn.

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback