grupptryck

när jag stod i vallokalen och väntade på att få fylla i min "blankett" så hörde jag en äldre karl säga till två damer; ja nu kryssar vi i den översta rutan, de va ju hon som talade i tv'n..
det är ju precis så valet går till, att man påverkas av varandra! hahahaha.. jag vet bara att det va den övre rutan på socialdemokraternas blankett så japp.. där har vi tre stycken röster för dem! vad jag själv kletade i rutan låter jag vara osagt, jag tänker inte ens avslöja vilket parti jag röstade på. jag är så dåligt påläst så jag tog ett säkert kort iaf ;)

åkte ut till graninge efter att jag stoppat i tvättmaskin nummer två iaf, har varit där ett par timmar och kom hem för ett tag sen. tog en cykeltur med lena runt sjön (ca 8 km) och fikade lite med pappsen, rosie och deras vänner. har också hämtat lite krukor som jag ska plantera om mina paprika-plantor i :D (nu saknas bara jorden - pengar pengar pengar)

har diskat.. fast de vet ju alla vid det här laget att jag gör typ tvåhundra gånger per dag, jag hatar verkligen disk! nu ska jag hänga upp dom två första maskinerna, dammsuga och plocka undan här hemma.. sen ska jag dra ur sängkläderna ur sängen och slänga på nya.. insåg idag att jag har nio ombyten till sängen.. kanske lite väl många men va fan man kan ju iaf variera =)

dags att sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback