borta bra men hemma bäst..

jag sitter och tänker på hur det sket sig med new york, jag tycker faktiskt att det är rätt skönt ändå.. nu har jag ingen press på mig att spara en massa pengar på en viss tid och jag kan i lugn och ro tänka på att jag får stanna hemma i vår. visst det hade varit kanonkul att åka (ja veeeet!!!) men det kommer förhoppningsvis fler turer... ska försöka planera in en resa senare istället.

hemma bäst, i soffan.. efter middagen. mmmm fixade till en hemlagad wok.. blir faktiskt mycke godare då åsså får man ju själv bestämma vad man vill ha i :)

igår va jag å mamma iväg till kramfors, kul men annorlunda måste jag säga... jaja de blir till att ta tag i allt nu. har börjat kika lite på internet hur de ser ut och så men vi får väl se... orkar inte lägga ner helhjärtat än iaf.

har utbildning på jobbet nu, lär oss ett system (som vi redan jobbat i sedan oktober) som kan vara bra att kunna söka i när man har kund på tråden.. de känns ganska ok och många ljus har poppat upp efter genomgångarna..
imorgon är sista utbildningsdagen och då ska vi gå igenom lite avtal och sånt... känns också helt okej.. kul att någon tar sig tid att gå igenom det med oss :)

nu ska jag lägga mig i soffan med en ny bok och vänta på bättre tider.. kl nio är det winnerbäck på ettan!

hörs!

Kommentarer
Postat av: sophie kindgren

haha, ja jag vet. så fort jag såg bilden såg jag emma framför mej. yes jag börjar på måndag. så vi ses då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback