dagen efter en vinfredag..

vaknade vid sju och insåg att jag inte hade någon vätska alls i kroppen, tack och lov så stod min vattenflaska bredvid sängen.. halsade den och somnade om (trots att jag skulle kunnat kissa på mig vilken sekund som helst). vaknade igen strax efter tio och insåg att jag borde kliva upp.. synd bara att ryggen, nacken och huvudet smärtar som bara den.. låg kvar ett tag innan jag svingade mig upp.

ute i köket insåg jag att det finns disk (för tre!).. jag har vänt bort huvudet från diskhon, jag orkar inte.

nu sitter jag iaf här... har fortfarande ont i huvudet, mår illa på bara tanken av vin... med andra ord så blev det en hel del vin igår, jag fick inte ens i mig hela vinaren (!) men jag va ap-kalas, jättetrött.. somnade väl strax efter elva.. =/ jajaja... jag vet att jag är en tråkig gammnucka men jag minns iaf att hasse åkte ur let's dance igår.. (jag hoppas jag gissade rätt!)

klockan två ska jag åka iväg till resele, mammas åke fyller år =) GRATTIS ÅKE!  jag har för mig att min gamla klasskompis fyller år idag, äh va fan.. de finns ju fler som fyller år också... idag gratulerar jag alla som fyller år men åke mest. 
borde gå ner på stan innan jag ska fara iväg... jag borde duscha, jag borde diska, dammsuga, lägga in min vikta tvätt i garderoben, bädda sängen, torka bordet, slänga allt skit som ligger på bordet, vika ihop filten jag numera sitter på...

av ovanstående så ska jag: gå ner på stan, precis nu!

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback