städdag på jobbet..

japp... nu har jag i princip städat undan allt som jag kan tänka mig att ha kvar (vilket var det mesta).. vissa saker blir kvar tills kommande helgjobb och vissa tar jag med mig hem.. har fyllt en papperskasse från ica med saker som jag ska dra hem idag och imorgon blir det väl blädderblocket, känner att jag måste ha det för att klara av den sista dagen.

har startat en nedräknare.. kändes riktigt bra när den slog under 24 timmar och då började räkna på timmar istället för dygn! PJU! just nu är det 22 timmar och 20 minuter kvar innan jag får gå hem.

nu är det bara två timmar och femti minuter kvar av den här dagen.. jag längtar som en tok tills jag får åka hem. känner mig alldeles för trött för att egentligen orka jobba. promenaden imorsse tog nog kål på mig!..

nejnej.. nu måste jag nog återgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback