inte så mycke kvar nu..

nu saknas; återvändarkvällen.. dagen efter galejen och bilbingon och sedan har jag nog visat allt som finns på min kamera sedan juli månad..

pju!

kaffet har jag just druckit upp, mackan slank ner utan problem... magen känns lite ostadig än men mycke bättre än igår. blir jobb imorgon igen.

lena och jag ska på bilbingo ikväll är det bestämt så hon kommer väl hit runt tre, fyra, fem-tiden kanske? jag har faktiskt ingen aning om när men vi får väl se när det börjar närma sig..

nu ska jag diska, plocka in kläderna i garderoben, plocka undan dom nytvättade sängkläderna och lägga dom på plats, plocka undan på vardagsrumsbordet, köksbordet och på alla andra skrymslen och vrår där man kan förvara saker utan att dom märks.

hej å hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback