orent eller rent barn?

igårkväll så följde jag med tessan för att titta på en lägenhet och efter det så trippade vi hem till hennes pojkvän och svärmor.. satt och surrade bra länge när hon (svärmor) frågade vilket år jag va född..

tina: -86?
svärmor: när då?
tina: mars
svärmor : vilket datum!?
tina: 17e
svärmor: är du då ett av dom orena barnen?

jag satt som ett frågetecken.. men tydligen så är tessans pojkvän född en dag efter mig och dom barnen som föddes den 17e mars va tydligen orena barn. om jag inte missuppfattade allt så va de här pågrund av den smuts som trädde fram när dom flyttade bb till gamla operationssalarna..

jaja.. jag har ingen aning om jag är ett rent eller ett orent barn så jag ringde till mamma och frågade.. min mamma har noll koll, hon visste inte ens att det fanns lappar som visade vart dom orena barnen låg och var dom rena barnen låg.. jag gav upp rätt snabbt, kanske ska fråga pappsen istället?

jaja orent som rent, same shit in the end.

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag hänger inte riktigt med?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback