frustrerad

det känns inte som att allt blir som jag tänkt mig, var ska man börja egentligen? jaja.. idag har jag tänkt att ta tag i skolan iaf, skrev ett personligt brev för ett år sedan som jag gjorde om lite så att det passar bättre =)

pratade med pappsen igår, i två timmar! även fast de tog lite för lång tid så va de jätteskönt... det är ju inte direkt så att man kan prata med honom i två timmar varje dag, han brukar för det mesta avsluta samtalet rätt kvickt och tycka att man inte ska höra av sig om man inte har något att säga. jaja... nu hade jag saker och säga och han också tydligen.

efter det långa samtalet så tog jag en promenad, även fast det blåste spik och va iskallt så va de riktigt skönt att komma ut...! jag borde gå ut oftare men ikväll hinns det inte med.

när jag vaknade idag så insåg jag att jag inte hade hängt upp tvätten, slängde den i en hög på torkställningen igår men jag kom tydligen inte längre.. happ, skrynkliga kläder går nog att leva med.. dom är iaf upphängda nu.

nu ska jag ta å hacka lite sallad till dagens lunch och sedan ska jag se om jag hinner göra något annat praktiskt innan jag ska iväg upp för backen...

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback