intimtvätt..

shoppade på apoteket igår... köpte intimtvätt, raklödder (som inte löddrar) å after shave för intima ställen.. nu fryser jag där nere om jag säger så.. jaja, de e ju en upplevelse det också.

sitter nu hemma, iordningjord och färdig för att gå å käka med flickorna... :) längtar som en tok efter att få äta gott och umgås med mina älskade vänner.. händer ju inte så ofta nu längre att alla är hemma eller ja, inte alla men så många som vi blir ikväll. efter käket så ska vi gå upp till mig, pimpla vin (kanske nåt annat också) och ha en underbart trevlig/rolig och efterlängtad förfest innan vi går ner på valvet för att svänga våra lurviga.. (dom är inte så lurviga idag..)

har räknat att vi iaf blir sju pers, kanske kommer någon fler också =) kanonkul! blir jobbigt att städa imorgon bara men de är de värt.

mads är hemma.. så underbart de va att se henne springa in i hallen idag...! varför ska hon bo så långt borta... en av mina pärlor. suck. jag ska fan flytta jag också, varför ska jag sitta kvar här för? äh vi får se.. jag lär ju bli gamm-nucka å bo i min lägenhet resten av livet..

fyra dagar kvar till jul, jag har inte lyssnat på julmusik på flera dagar... känner inte för de. jag vet inte vad jag ska göra för att få upp julkänslan, hoppas att någon av flickorna har lite julinspiritation till mig. kan behövas!

pappsen ringde och uppmanade mig att inte åka hem, hemma i graninge finns det tydligen många julklappar... iiih vill åka hem å kika.. fan de e roligt med jul ändå! synd att man inte kan splitta på sig och vara överallt samtidigt bara.

nä nu ska jag hitta på nåt att göra, borde ju finnas en liiiiten grej som ligger kvar någonstans och skräpar som jag kan lyfta bort iaf. till tvättstugan orkar jag inte gå för då kommer de hänga en massa tvätt överallt i lägenheten (inte så roligt när de kommer folk..)

hoppas ni får en trevlig kväll för de ska jag banne mig ha!
/T

Kommentarer
Postat av: Ingemar

Vafan, julklappar vid din ålder!?



Jävla lyx :P

2008-12-20 @ 22:19:39
Postat av: Therése

Snark, alltså nu somnar jag snart över skrivbordet.. Hoppas din julkväll är trevligare :) Ses! Kramkram!

Postat av: Renee

God fortsättning :)

2008-12-28 @ 23:17:47
URL: http://lekosmek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback