"tvingad"

jag skriver nu ett inlägg i uppdrag av min kollega therese.. hon vill ha något att göra helt enkelt. rätt så lugnt på jobbet idag med andra ord så jag kan nog lägga ett par minuter för att skriva lite här.

ibland väntar man alldeles för hoppfullt på ett sms, rycker till av lycka när det piper i telefonen och axlarna sjunker ner till golvet då man ser vem det är ifrån. alltid samma besvikelse, eller inte alltid men oftast... :(
jag älskar att få sms av mina vänner men tänk om dom kunde pricka in en gång då jag inte väntar sms från någon annan, synd att man inte kan byta sms-signal för olika sms.. jag måste gå igenom telefonen å se om jag möjligtvis kan finna någon information om att göra en sådan inställning.

sitter nu på jobbet och försöker förklara för människor vad en mobiltelefon är, det borde införas körkort på mobiltelefoner och på att läsa vad som händer om man ringer; att det kostar pengar, att man måste betala för det man ringer och så vidare. det är sånt som inte folk verka förstå..
själv håller jag mig till mitt kontantkort, där har man grym koll på allt =)

gårdagskvällen förflöt på rätt så bra, målade bilder medans jag väntade på att samtalen skulle komma och i väntan på att få komma hem. väl hemma så slog jag mig ner i soffan å njöt en stund innan jag vaggandes gick till sängen för att läsa min bitterfittabok. den börjar dock ta slut, bara ett par kapitel kvar nu =/

madde... jag läste din kommentar och tycker att det låter som en strålande idé, vi har ju nea som kan agera regissör och filma "skiten".. hihi

nä nu ska jag sätta mig å fortsätta min väntan på det efterlängtade sms'et, jag hoppas att det kommer snart...

bye bye/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Är det jag som är kollegan Therese? Eller är det en annan Therese? Jag känner mig aningens förvirrad? Och eventuellt lite skyldig eftersom rubriken på inlägget är "Tvingad" :b Helt träffad känner jag mig däremot av att vara en sådan som skickar SMS när det väntas meddelande från någon annan.. Jag vet att det var jag, jag ber om ursäkt för det ;)

Postat av: mads

tjo T! utan tvekan måste
jag medge att min nyfikenhet för vad det var för mess du väntade genast blev enormt stor... med det sagt så får du mer än gärna tala om det för mig vid väl valt tillfälle ;) puss

2008-04-21 @ 23:11:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/16867

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback